Vähifoorum Vähifoorum
Kõrbe teeb ilusaks see, et kusagil varjab ta kaevu (A.De Saint-Exupéry "Väike prints")
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Eelmised ravid ja võimalikud tagajärjed...

 
Uus teema   Vasta teemale    Vähifoorum -> Süsteemhaigused
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Laup Aug 13, 2011 1:48 pm    Teema: Eelmised ravid ja võimalikud tagajärjed... Vasta viitega

Tere.
On õnnestunud hankida leukeemia. AML. Olen aru saanud, et see on küllalt kehv variant.
Arstid ütlevad, et väga tõenäoliselt on see tingitud 3 aastat tagasi tehtud rinnavähi keemiaravist, et nad näevad seda küllalt palju. Kui küsisin, kas TAC konkreetselt, siis oli vastus, et igasugused kombinatsioonid võivad seda tekitada. Seda nimetatakse "halb õnn"...
Ei ole väga tore tunne.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kersti



Liitunud: 23 Mai 2007
Postitusi: 879
Asukoht: Saue

PostitusPostitatud: Laup Aug 13, 2011 9:53 pm    Teema: Vasta viitega

Mida nüüd...?? Kuidas üldse jälile saite? Kas enesetunne andis kuidagi märku? Seda ei ole varem kuulnud, et keemiaravi võib tekitada. Kuigi hetkel tuleb meelde, et ühel endisel töökaaslasel tuli ka peale ühe vähi ravi varsti leukeemiat ravima hakata.
Leukeemial ka omad vormid ja staadiumid. Mis arstid räägivad? Millist ravi nüüd saama hakkad? Jõudu sulle! Nii raske on jälle hakata järjekordse probleemiga maadlema.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Laup Aug 13, 2011 11:11 pm    Teema: Vasta viitega

Jälile sain niimooodi, et jalad muutusid korraga väga raskeks, vaatasin, et ei jõua enam kiiresti kõndida. Aga see polnud kogu aeg, vaid nii aeg-ajalt, kui kiirustama pidin. Talusin seda 2-3 päeva, läksin perearsti juurde. Ta ei osanud midagi arvata. Aga kuna mul ju 3 aastat tagasi on sõraline olnud, siis ta seda niisama ei jätnud. Laskis vereproovi anda. Ja seal olid jubedad numbrid. Ja tuligi diagnoos akuutne leukeemia. Pärast täpsustus AML (akuutne müeloidne leukeemia).
Tegelikult oli enne jalgade raskeksmuutumist üks teine sümptom, mida ma ise arvasin, et hammastega on mingi probleem. Igemed hakkasid veritsema ja siis läksid paiste. Läksin hambaarsti juurde, tema arvas, et parodontoos, peab ravima. Paari päeva pärast läksin siis perearsti juurde, ja oligi diagnoos käes.
AML pidi päevade-nädalatega arenema.
Arst ütles, et 100% ta ei kinnita, et keemiaravi tõttu, aga ütles, et see on ülimalt tõenäoline.
Ravi - keemiaravi paar seanssi ja siis keemia+tüvirakud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Püh Aug 14, 2011 3:02 pm    Teema: Vasta viitega

[quote="Kersti"]Mida nüüd...?? Kuidas üldse jälile saite? Kas enesetunne andis kuidagi märku? Seda ei ole varem kuulnud, et keemiaravi võib tekitada. Kuigi hetkel tuleb meelde, et ühel endisel töökaaslasel tuli ka peale ühe vähi ravi varsti leukeemiat ravima hakata.
Leukeemial ka omad vormid ja staadiumid. Mis arstid räägivad? Millist ravi nüüd saama hakkad? Jõudu sulle! Nii raske on jälle hakata järjekordse probleemiga maadlema.[/quote]

Siin on kirjas:
http://www.leukeemia.ee/?page=5
"Leukeemiasse võivad haigestuda kõik, soost, vanusest, rahvusest ja jõukusest hoolimata. Leukeemia põhjused ei ole täpselt teada. Tihti seostatakse leukeemia teket radiatsiooniga, samas haigestuvad leukeemiasse sagedamini inimesed, kes kiirgusega kokku puutunud ei ole. "
"AML-i võivad põhjustada suitsetamine, radiatsioon või kokkupuude keemiliste ühenditega, eelnev kemoteraapia."
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cecilia



Liitunud: 25 Mai 2007
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Aug 15, 2011 2:16 pm    Teema: Vasta viitega

Kadi, kurb, et selline "õnn" Sinu õuele sattus, aga jah saatusel on tihti meiega omad plaanid. Ilmselt ootab Sind jälle tõsine ravi ees, soovin selleks Sulle vaprust ja hingejõudu, et vastu pidada ja veel üks vaenlane seljatada.
Aga ma usun ja loodan, et see Sul õnnestub ja siis paistab päike Sinu päevadesse veelgi kirkamalt!

Kallistan!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Esm Aug 15, 2011 7:28 pm    Teema: Vasta viitega

Aitäh, Cecilia!
Jah, see tõbi tuli küll nagu pauk luuavarrest.
Läks ju hästi - mälestus eelmisest tõvest kaugel-kaugel, taastusopp läks hästi. Sel kevadel-suvel pidin taastuse lõppetapi sooritama.
Ja nüüd... Raske on mõelda, et eelmine ravi põhjustas nüüdse raske haiguse.
Mul juba 2 keemiat selja taga, nüüd siis see kõige raskem etapp - tugev keemia ja siirdamine. Hirm on suur.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cecilia



Liitunud: 25 Mai 2007
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Aug 15, 2011 8:03 pm    Teema: Vasta viitega

Ohh, loodetavasti see kõik õnnestub, mõttejõud on selle juures kindlasti abiks, seega keskendu sellele, kuiväga Sa soovid, et kõik läheb hästi.
Millal Sul see siirdamine toimub, et teaks pöidlaid kõvasti-kõvasti pihku suruda?

Peame koos üksteist toetades vastu!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Esm Aug 15, 2011 9:02 pm    Teema: Vasta viitega

Jah, lootma peab. Nüüd, kui eelmisest keemiast möödas juba ca 2 kuud, on enesetunne suurepärane (ja nii juba mitmed nädalad), nagu midagi poleks juhtunud. Ja keemia ajal ka väga jube polnud. Aga kui võrdlen 3 aasta taguse TAC-ga, siis praegune on igal juhul askem.
Siirdamine peaks tulema septembris.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Püh Aug 28, 2011 11:01 am    Teema: Vasta viitega

Kahju, et siin foorumis on nii vähe kogemusi jagatud leukeemia, ja nende tüvirakkude siirdamiste kohta.
Mul seisab see siirdamine ees. Ma ei karda protseduuri, aga ma kardan, mis tuleb pärast, võimalikud tüsistused (graft-versus-host etc.), immuunsüsteemi alla suruva rohu mõjud. Olen lugenud, et see rohi (ciclosporine) on väga toksiline ja pikemaajalisel tarvitamisel võib nii mõndagi halba korda saata. Ja lugesin ka, et on esinenud kortikaalne pimedus (cortical blindness).
Ja ravikuuri eelsed rohud pole ka kergete killast. Õudne.
Tunnen ennast nii hästi i.e. täiesti terve inimesena juba pikemat aega (viimane e. teine keemia oli juunis), väga raske on mõelda, et rohtude pärast võivad tulla tõsised terviseprobleemid.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
theum



Liitunud: 28 Okt 2010
Postitusi: 27

PostitusPostitatud: Kolm Jan 25, 2012 11:11 pm    Teema: Vasta viitega

Tere!

Kuidas läheb? Eluvaim sees?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Vähifoorum -> Süsteemhaigused Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


SwiftBlue Theme created by BitByBit
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Tõlkinud: