Vähifoorum Vähifoorum
Kõrbe teeb ilusaks see, et kusagil varjab ta kaevu (A.De Saint-Exupéry "Väike prints")
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Higistamine

 
Uus teema   Vasta teemale    Vähifoorum -> Hormoonravi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
prouakaisa



Liitunud: 22 Nov 2008
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Püh Jan 20, 2013 1:08 pm    Teema: Higistamine Vasta viitega

Tere!

Varsti 4 aastat Nolvadexi peal ja ma ei tea kas sellest, või antidepressantidest, aga harvad on ööd, kui ma ei pea riideid vahetama. Ehk siis ärkan tavaliselt iga 2 tunni järel, riided märjad, küljealune, tekk, padi - kõik samamoodi. See on juba muutunud rutiiniks - teisele voodipoolele kolimine, tekk teistpidi, teine padi ja kuivad riided, saab jälle paar tundi magada. See pole nagu higi ka, selles mõttes, et ei ole spetsiifilise higilõhnaga, lihtsalt üleni märg. Dr Padrik saatis endokrinoloogi juurde - tema uuringute kohaselt oli kõik korras. Nüüd elan Tallinnas, järgmisel kuul on Jürisson-Porsi juures vastuvõtt, eks kurdan talle ka.
On kellelgi veel sarnast asja olnud?
Jube tülikas, külapeale ööseks üldse jääda ei julge, sest ei tea, mitu komplekti riideid kaasa võtta...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
pandariin



Liitunud: 23 Mai 2007
Postitusi: 470
Asukoht: virumaalanna

PostitusPostitatud: Püh Jan 20, 2013 1:14 pm    Teema: Vasta viitega

Smile
Läbitud etapp....ja vaatamata sellele, et sa oled selleks liiga noor, võib see olla varajane kliimaks, mis on Nolvadexi süü. Nii selgitas seda mulle onkoloog. Ka AD võib `süüdi`olla. Aga see saab läbi, aeg aga on individuaalne.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Tiikar



Liitunud: 22 Apr 2009
Postitusi: 62

PostitusPostitatud: Esm Jan 21, 2013 4:33 pm    Teema: Vasta viitega

Tere!
Minul tiksub samuti neljas aasta. Alustasin Nolvadeksiga, aga sain seda võtta vaid pool aastat, kui jalaliigesed hakkasid valutama ja muidugi kehakaal tõusis mühinal. Vahetati välja Anastrozole-Teva vastu. Samas see öine higistamine tekkis just viimasega. Õnneks öösiti üles ei ärka, küll aga hommikul ärkan külmatundest, sest särk seljas on niiske ja külm.
Vahest oleks lahenduseks ravimi väljavahetamine teise vastu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Vähifoorum -> Hormoonravi Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


SwiftBlue Theme created by BitByBit
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Tõlkinud: