Vähifoorum Vähifoorum
Kõrbe teeb ilusaks see, et kusagil varjab ta kaevu (A.De Saint-Exupéry "Väike prints")
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Liigesevalud peale hormoonikuuri lõppemist.

 
Uus teema   Vasta teemale    Vähifoorum -> Süsteemhaigused
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
mkb



Liitunud: 4 Nov 2012
Postitusi: 15

PostitusPostitatud: Kolm Jan 23, 2013 7:02 pm    Teema: Liigesevalud peale hormoonikuuri lõppemist. Vasta viitega

Tere kõigile. Küsiks kaasfoorumlaste käest nõu.
Nimelt võitlen 2. astme Hodgkiniga ning parasjagu sai läbi 4. keemiaravikuur BEACOPP skeemi järgi.

Peale hormoonide e. prednisolooni lõppemist on mul võimatud liigese ja luuvalud. Kui varem hakkasid valud öösel pihta ja hommikul kadusid, siis praegu on valud päev otsa. Kõige hullemad kohad on põlved- väga terav saagiv valu ning ei taha kuidagi järele anda.
Arst soovitas mul võtta Ibumaxi, Diclofenaci ja Tramadoli- kogused on korralikud, kuid mitte mingisugust leevendust ei ole. Valu lihtsalt ei kao.
Täna suutsin peale 8 tunnist piina end haiglasse vedada, tehti süst ning mõneks tunniks oli valu järele andnud, kuid nüüd on taas tagasi.

Arst soovitas ägenemise korral kiirabi kutsuda, et teevad siis valuvaigistavat süsti.

Kuid pöördun ka Teie poole:
Ehk on keegi samasugust piina läbi elanud ja oskab soovitada midagi, mis teeks olemise kergemaks? Kuidas saaksin ise kaasa aidata, et see ei kestaks veel 3 päeva, sest peale 2. kuuri vaevlesin 4 ööd.

Ette tänades.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Juuli



Liitunud: 25 Apr 2011
Postitusi: 11

PostitusPostitatud: Kolm Jan 23, 2013 7:54 pm    Teema: Vasta viitega

Mitte et see sind nüüd lohutab aga jah mul oli sama ravi, sama haigus ja jalgade liigeste valud on mulle nii tuttav teema. Igal õhtul liikusin nagu mu 85 a. vanaema. Siiski lohutuseks nüüdseks on valud kadunud ja kuidagi märkamatult. Detsembris olid jubedad valud ja nüüd enam ei ole, iseenesest valud kadusid.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Annyka



Liitunud: 28 Mai 2012
Postitusi: 25
Asukoht: Rkv

PostitusPostitatud: Kolm Märts 06, 2013 7:26 pm    Teema: Vasta viitega

Põdesin sama haigust ja sain sama ravi aga minul tekkisid need valud hoopis süstidest(ravimi nime ei mäleta) mida pidin viis päeva järjest süstima. Valud hakkasid enamasti öösiti ja samuti põlvedes, kutsusin mitu korda kiirabi, sest tramadol enam ei aidanud..viidi haiglasse ja sain morfiini. Alati justkui õppisin uuesti kõndima kui need valud läbi olid saanud. Põlved nagu sees tühjad. Jube tunne, neid valusid ei taha enam kunagi tunda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
piret



Liitunud: 21 Okt 2012
Postitusi: 64

PostitusPostitatud: Teis Märts 19, 2013 2:02 pm    Teema: Vasta viitega

Olen ka seda hormooni söönud kuuaega ja olid ka liigese valud jalgades meeletud aga see lähe üle kui keha harjub jälle et hormooni enam saa!

Pea vastu!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkb



Liitunud: 4 Nov 2012
Postitusi: 15

PostitusPostitatud: Kolm Märts 20, 2013 12:09 am    Teema: Vasta viitega

Õnneks neljapäeval on viimased, loodan, et väga hulluks asi ei lähe.
22.aprill PET.
Üks küsimus veel: nimelt mul silmanägemine kord on teravam, teinekord jälle nii udune, et midagi ei näe.
Seostan seda mingil määral tablettidega, kuid arst ise pole seda väitnud. Lisaks käisin silmakliinikus ka ja väideti, et kõik on korras.

Ehk oskab keegi kaasa rääkida, kas tal ka hormoonidega soeses nägemises muutusi oli?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Mari



Liitunud: 9 Juun 2009
Postitusi: 87

PostitusPostitatud: Kolm Märts 20, 2013 8:35 am    Teema: Vasta viitega

Kui võtad valuvaigisteid. eriti Tramadooli ,siis on udune nägemine arvatavasti tablettidest ja tõenäoliselt kaob üsna pea pärast tablettide võtmise lõppu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mkb



Liitunud: 4 Nov 2012
Postitusi: 15

PostitusPostitatud: Kolm Märts 20, 2013 10:12 am    Teema: Vasta viitega

Tramadoli pole nüüd ligi kuu aega võtnud.
Täna hakkasid siis seljavalud pihta, loodan, et jalgadesse ei löö. Täna ja homme veel meelehead neelata.
Loodetavasti läheb siis taastumiseks ja nägemine normaliseerub.
Tänud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Vähifoorum -> Süsteemhaigused Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


SwiftBlue Theme created by BitByBit
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Tõlkinud: