Vähifoorum Vähifoorum
Kõrbe teeb ilusaks see, et kusagil varjab ta kaevu (A.De Saint-Exupéry "Väike prints")
 
 KKKKKK   OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sissePrivaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

Hormoonravimid - tamoksifeen
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
 
Uus teema   Vasta teemale    Vähifoorum -> Hormoonravi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
Kersti



Liitunud: 23 Mai 2007
Postitusi: 885
Asukoht: Saue

PostitusPostitatud: Nelj Aug 28, 2008 8:58 am    Teema: Vasta viitega

Ega siin ju vahet ei ole, millest see menopaus tekitatud on. Vaevused võivad tekkida nii ühel kui ka teisel juhul. Organism punnib nii varajasele pealesunnitud menopausile lihtsalt vastu. Ning antidepressandid aitavad just sellist organismi nö ärevusseisundit maha suruda. Samas arvas minu psühhiaater, et kuumahood võivad olla tingitud ka sellest rohust endast ja näiteks Nolvadexil on tõesti see kõrvalmõjudes kirjas. Ise ka alguses lootsin, et organism harjub menopausiga pikapeale ära, kuid 6 aasta jooksul ei ole kahjuks seda juhtunud (hetkel olen 43).
Kuid ärgem ikkagi ette muretsegem, sest iga organism võib käituda täiesti erinevalt - need sümptomid, mis on ühel, ei pruugi üldsegi olla mõnel teisel.


Viimati muutis seda Kersti (Teis Veeb 02, 2016 10:11 am). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Nelj Aug 28, 2008 6:02 pm    Teema: Vasta viitega

Eks näis, mis siis saab, kui mul nende tablettide aeg kätte jõuab.
TAC-keemiaga seoses tulid mul küll kuumahood. Alguses rohkem, ja ka higistasin. Lõpupoole harvem, ebaloomulik higistamine kadus päris ära. Praegu on kuumahood suhteliselt harva, nii et eriti ei häiri.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cecilia



Liitunud: 25 Mai 2007
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Nelj Aug 28, 2008 7:21 pm    Teema: Vasta viitega

Kuumahood tekivad üldjuhul ikka siis kui päevad ära jäävad, mul küll keemia ja Nolvadexi mõjul kadusid päevad ajutiselt, aga mitte lõplikult.
Käisid n.ö üle nelja kuu, siis kui kuumahood järsku kadusid, algasid päevad Smile .Kui kuumahood kestsid, teadsin et päevi ei tule.
Arst ütles, et ongi individuaalne.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Nelj Aug 28, 2008 8:32 pm    Teema: Vasta viitega

Mul olid päevad enne keemiat väga täpsed. Nii kui keemia algas (ca pool aastat tagasi), jäid päevad ära. Siis olid kuumahood sageli, higistasin jne, aga pean ütlema, et see kõik polnud liiga kurnav. Päevad pole siiani taastunud. Aeg-ajalt tunnen sähvatavat kuumahoogu, mis tuttav keemia algusest, aga see juhtub enamasti siis, kui hakkan millelegi väga intensiivselt mõtlema. Kui niisama rahulikult kulgen, ei juhtu midagi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
mer2



Liitunud: 19 Aug 2008
Postitusi: 13
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Reede Sept 05, 2008 1:29 pm    Teema: Vasta viitega

Mul tekkisid kuumahood ka pärast kaht keemiaseanssi, kui senini täpselt ja regulaarselt olnud päevad ära jäid. Olen nosinud neli kuud Nolvadexi, päevi pole, kuumahood on.
Mul on kuumahood öösiti või päeval liiga rahulikus olekus, kui lihtsalt istuma jään. Eks me kõik oleme erinevad, kui lahendan ristsõnu või sudokusid või loen, siis kuumahooge ei käi, ootavad magamaminekuni. Keemiaravi ajal olin tõeline sudokuhull. Füüsilise koormuse ajal ka kuumahooge pole, lihtsalt higistan hullult

Mida öiste kuumahoogude leevendamiseks proovida?
Günekoloog soovitas toidulisandit Menopace, pidi koos tamoxifeniga sobima
ja hästi aitama. Kas keegi teist on proovinud?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kersti



Liitunud: 23 Mai 2007
Postitusi: 885
Asukoht: Saue

PostitusPostitatud: Reede Sept 05, 2008 4:19 pm    Teema: Vasta viitega

Aga mida ütlevad Menopace kohta onkoloogid?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
sirtsu



Liitunud: 28 Jan 2008
Postitusi: 50
Asukoht: Lõuna-Eesti

PostitusPostitatud: Esm Sept 15, 2008 3:18 pm    Teema: Vasta viitega

Tere! Kas keegi onkoloogidest on öelnud et taimseid toidulisandeid ei tohi ka kasutada kuumahoogude leevendamiseks? on teil selle kohta andmeid? Mina olen nüüd üle 3 kuu Nolvadexi manustanud, kuumahood ikka miti korda päevas ja öösel ka. Olen küll proovinud nii üht kui teist toidulisandit, üht kliimaksi teed ka, nagu oleks kergem. Onkoloogilt küsida, kas tohib, saaksin ma alles novembris, kui sinna tagasi kutsutud olen.
Karmim on ilmselt neil, kellel loomulik menopaus veel mägede taga, mina näit. olen 42.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
kuklike



Liitunud: 1 Juun 2007
Postitusi: 26

PostitusPostitatud: Teis Sept 16, 2008 9:49 am    Teema: Vasta viitega

Tere Sirtsu
Omal ajal küsisin siiski arstilt millist looduslikku menopausi leevendit kasutada. Päris omal käel ei soovita ekperimenteerida.
Ka minul oli alguses raske harjuda menopausiga, sest olin 46 kui munasarjad eemaldat(5 aastat tagasi). Too suvi oli kah väga palav, sai higistatud südamest.
Aastad on läinud ja üldiselt tunnen end päris hästi. Vahel lööb nüüdki kuuma üles, aga kõik on talutav ja mingit lisaravi selle vastu enam ei kasuta.
Päikest
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kersti



Liitunud: 23 Mai 2007
Postitusi: 885
Asukoht: Saue

PostitusPostitatud: Teis Sept 16, 2008 8:32 pm    Teema: Vasta viitega

Tere, Kuklike!
Kuid mis vastuse Sa siis onkoloogilt omal ajal said?
Nii nagu ma korduvalt kirjutanud olen, siis minu arst ei soovitanud mitte mingisuguseid östrogeenide taset tõstvaid toidulisandeid (ka mitte looduslikke). Nii palju kui ma siis apteegist uurisin, siis olid kõik ikkagi sellised, mis meile vastunäidustatud. Kuna munasarjad opereeriti 37-selt ja 5 aasta jooksul kuumahood ise ei kadunud, siis mina proovisin lõpuks antidepressante - need aitasid.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
kuklike



Liitunud: 1 Juun 2007
Postitusi: 26

PostitusPostitatud: Kolm Sept 17, 2008 8:20 am    Teema: Vasta viitega

Tere
Minule arst küll soovitas soja baasil preparaate. Üks oli Femisoja, mida tuli vedelike sisse panna ja siis süüa/juua. Veel olid mingid kapslid (toidulisandi tabletid) algus oli Meno, lõppu ei mäleta. Liiga kaua aega sest möödas.
Asi on kuidagi iseenesest taandunud ja eriti enam ei sega, ju hakkab vanus ka juba minu kasuks olema. Võimalik, et Femara ka kuumahoogusid pärsib, vähendab.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Krissu
Site Admin


Liitunud: 23 Mai 2007
Postitusi: 830
Asukoht: Muuga

PostitusPostitatud: Reede Sept 19, 2008 11:47 am    Teema: Vasta viitega

kallid naised, panen teile südamele - küsige alati ise oma arstilt üle, kas just teie vähivormiga tohib mingeid toidulisandeid jms tarbida või mitte. see, et ühele lubatakse ja teisele mitte, on normaalne, aga igaüks peaks sellisel juhul saama ikka loa ise ja oma arstilt ja arvesse võttes just tema konkreetset juhtumit.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
pandariin



Liitunud: 23 Mai 2007
Postitusi: 471
Asukoht: virumaalanna

PostitusPostitatud: Reede Sept 19, 2008 1:36 pm    Teema: Vasta viitega

hormoontundliku vähi puhul on soja keelatud
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Teis Okt 28, 2008 8:23 pm    Teema: Vasta viitega

Kas Tamoxifen võib põhjustada mingeid tõsised tervisehäireid? Kas kellegil on sellist kogemust? Pean silmas juhtu, et ei saa tööl käia kuna pole kontsentratsiooni jms. Alustan peatselt tablettide võtmist, seetõttu oleks huvitav teada, mida oodata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Kersti



Liitunud: 23 Mai 2007
Postitusi: 885
Asukoht: Saue

PostitusPostitatud: Teis Okt 28, 2008 9:15 pm    Teema: Vasta viitega

Olen 5 aastat Nolvadexi võtnud. Otseselt mingeid kontsentratsiooni häireid küll ei ole täheldanud. Kõige rohkem häirisid kuumahood, mis tõesti nüüd on kadunud, kui pool aastat ei ole seda rohtu enam võtnud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Kadi



Liitunud: 27 Veeb 2008
Postitusi: 239

PostitusPostitatud: Teis Okt 28, 2008 9:30 pm    Teema: Vasta viitega

Kui tihti need kuumahood siis käisid? Kui raskekujuliselt? Kui tihti?
Mul kuumahood mingil määral juba seoses TAC-keemiaga ja päevad kadusid ka kohe, kui keemia algas. Keemiaravi on mul nüüd ammu läbi. Nüüd on kerged kuumahood ehk paar korda nädalas, aga valdavalt kaasnevad sellega, kui millegagi väga intensiivselt tegelen. Oma "tavalises" e. eelmises ravivabas elus olin ka kerge punastama jne.
Mul on lähemal paaril päeval väga tähtis töö. Hirm on, et kui tablette hakkan võtma, äkki läheb olemine väga kehvaks - mis siis teha...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    Vähifoorum -> Hormoonravi Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Lehekülg 4, lehekülgi kokku 6

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


SwiftBlue Theme created by BitByBit
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Tõlkinud: